Fra 1982 til 1985 blev 944 leveret med et videreudviklet interiør fra 924eren. Materiale kvaliteten blev dog forbedret kraftigt. Tilbage i slutningen af halvfjerserne og starten af firserne var det højeste mode med de dybe instrumenter, og det bar det såkaldte early-interiøret tydeligt præg af.
En sjov detalje er at omdrejningstælleren har tallene anbragt asymmetrisk i den nederste del af skiven. På den måde undgår man, at rattet hindrer aflæsning.
 


I 1985 kom Porsche 944 Turbo, og med denne nye model introducerede Porsche et helt nyt interiør. Med Porsche 944 S der kom i 1986 blev interiøret standard, og bortset fra få detaljer forblev det uændret indtil produktionen af 944 stoppede i 1991, og forsatte derefter i afløseren 968 indtil produktionen af denne stoppede i 1995.

Late-interiøret kaldes det, og ganske som early-interiøret ses tidsånden tydeligt i formgivningen. I midten af firserne var det blevet moderne med alle instrumenterne bag et "glas".

Grundet coupe-formen blev der plads til et bagsæde, pladsen begrænser sig dog til hvad et mindre barn kan nøjes med.

 



 

Baggagerummet er ganske stort for en bil af denne type. Den øverste del af bagsæddets ryglæn kan endda lægges ned plan med baggagerummets bund.

Normalt er der også et rullegardin man kan trække over hele baggagerums arealet, for at skærme for nysgerrig blikke, det mangler dog på det viste eksempel.